We horen graag over jouw project.

    Hallenweg 2
    5615 PP Eindhoven
    The Netherlands

    +31 40 29 100 28 info@hal2.nl

    Interview met designduo
    Happy Designs

    19.10.2020

     

     

    Al een flink aantal jaren werkt Hal2 heel regelmatig samen met Happy Designs voor veel verschillende soorten grafische ontwerpen.
    Happy Designs bestaat uit Kelly van Hattem en Geesje Mutsaers.
    Bij dit ontwerpduo staat alles in het teken van de ultieme merkbeleving.
    Graphic design, Corporate Identity design, Packaging design, Happy Designs is van alle markten thuis.

    WAT VINDEN JULLIE KENMERKEND AAN DE ONTWERPEN VAN HAL2?

     

    Het DNA van een opdrachtgever wordt doorvertaald binnen alle facetten van het project. Maximale merkbeleving dus! Hal 2 zet een stap extra om tot een uniek interieur te komen. De identiteit van een klant wordt doorvertaald tot in de kleinste details…

     

    “ Door de lange samenwerking heb je aan één woord genoeg om tot een goed concept te komen.”

    WAT MAAKT DE OPDRACHTEN VAN HAL2 VOOR JULLIE VANUIT GRAFISCH OOGPUNT BIJZONDER?

     

    Ze weten de huisstijl van een klant maximaal door te vertalen, in 2D en 3D. Ook is er altijd ruimte voor het experiment. Hal2 weet alle wensen van de klant om te zetten in een spectaculair resultaat.

    Daarnaast krijgen wij de kans om niet alleen 2 dimensionale designs te maken, maar om een stap extra te zetten. Er is alle ruimte om echt iets unieks te ontwerpen. Wij kunnen door onze ruime ervaring en diverse expertises een vernieuwende kijk op branding laten zien. Bij Happy Designs staat alles in het teken van de ultieme merkbeleving.

    Wat vinden jullie kenmerkend aan de samenwerking met Hal2?

    Het is een gedreven club mensen. Door de lange samenwerking heb je aan één woord genoeg om tot een goed concept te komen. Ze staan open voor ideeën en schuwen het niet om iets nieuws te proberen. Hal2 zet altijd een stap extra om het beste resultaat te behalen.

    IS ER EEN HAL2 PROJECT DAT JULLIE ENORM IS BIJGEBLEVEN?

     

    Dat zijn er eigenlijk meerdere, zoals de projecten bij Royal Agio Cigars, de KNLTB en verschillende projecten bij Driessen.

    Bij al deze projecten is de merkbeleving in alle facetten doorgevoerd. De merkidentiteit is in deze projecten helemaal tot uiting gekomen.  Door het toepassen van tapijt met een op maatgemaakt ontwerp,  wandprints en 3D objecten die verrassen!

    Meer verhalen